torstai 8. maaliskuuta 2018

Pointissa uusia tyyppejä..


  

      Päivää, goddag. Aloitan blogin kuten Jethro yleensä mennessään uusiin
      paikkoihin. Olen Tommy ja aloitin po1ntissa maaliskuun alussa palkkatuetussa työssä.

      Iällä tuskin on merkitystä, mutta sanotaan nyt näin että olen syntynyt Kekkosen aikaan
      vuonna 1978. =) En siis vielä kovinkaan vanha, vaan koitan olla evergreen..ehkä huonolla
      menestyksellä. Olen saanut lukuisia kertoja kuulla liikkuessani ympäri ämpäri, että muistutan
      ulkoisesti erästä legendaarista laulajaa. No, jokainen voi asiasta olla toki mitä mieltä haluaa=)
      Voihan siinä olla kenties vinha peräkin.

      Ihmisenä olen huumorimiehiä, joskus aivan liikaakin ja tiukoissa paikoissa koitan olla se,
      joka sitä ilmapiiriä parantaa hurtilla huumorillaan. Harrastan kaikennäköistä. Varmaankin
      tässä asiassa voi sanoa, että mitä milloinkin mieleen juolahtaa ja mistä satun kiinnostumaan.
      Lapsesta asti oon ollunna kiinnostunut kalastuksesta ja metästyksestä ja se tulee ihan veren-
      perintönä. Ulkoilen tietysti ja nyt muutamia vuosia sitten löysin harrasteeksi öljyvärimaalauksen
      ja taiteen yleensä.

      Nää hommelit täällä pointissa on aivan verrattomia, mutta hiukan on asiat hakusessa, kun kaikki
      on vielä aivan uutta. Olen kyllä hyvä oppimaan ja olenkin aina sanonut, että ymmärrän heti, kun
      vähintää kymmenen kertaa selittää, hah. Mutta siitä lähetään.
      Mukavaa maaliskuista päivää ja loppukuuta to every one of you. Hiukan lontootakin loppuun.
   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti