torstai 18. helmikuuta 2016

Tettiläinen

Hei! Olen Anni Heikkinen, 14 vuotias. Asun Varkaudessa Savontiellä. Harrastan valokuvausta ja ratsastusta.

 Kuvaan mielelläni luontoa ja eläimiä, minulla on Canonin järjestelmäkamera (Canon eos 1000d), kuvaan myös videokameralla, sony HDR-PJ620. Kuviani voi katsella Instagramissa (anniheikkinenphotography) ja Facebookissa (anni heikkinen).

 Olen Warkauden Kassiopeian nuorin jäsen. Käymme isän kanssa Härkämäen observatoriolla melkein aina kun on kirkas taivas. Vuonna 2012 Warkauden Kassiopeia piti luontokuvakilpailun jossa voitin taivaskuvallani lasten osion.

 Kesäisin käymme etsimässä geokätköjä, yleensä kiertelemme etsimässä eri puolilla Varkautta ja myös Kokemäen reissun aikana. Geokätköily on mielestäni  monipuolista ja mukavaa luonnossa liikkumista ja ajanvietettä.

 Kesäisin käymme myös  paljon purjehtimassa, meillä on oma purjevene.

Minulla on kolme poikakissaa, Matias, Paavo ja Laku. Matias ja Paavo ovat olleet meillä jo pitkään ja Laku on pelastettu naapurista vuonna 2012. Kuulin ulkona  kissan naukumista, ääni kuului naapurin puuaitauksesta. Kävimme etsimässä tuloksetta.  Kutsuimme paikalle Kuopion kaupungin löytöeläinsuoja Piskis ry:n ja he löysivät Lakun putken pätkän sisältä. Löytöpaikasta johtuen Lakua kutsuttiin Varkauden putkilopennuksi. 


Paavo, Laku ja Matias


Olen tetissä täällä po1nt studiolla tämän viikon ja mielestäni täällä on ollut kivaa :D

Anni Heikkinen



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti