perjantai 2. marraskuuta 2018

Harkkaaja tytyt

HeippaHei!!!

Täällä kirjoittelee kaksi harjoittelija nuorta. Olemme olleet nyt kaksi viikkoa nuorisotoimella harkassa.

Olen Janina nuoriso- ja vapaa-ajanohjaaja kolmannen vuoden opiskelija, seurakuntaopistolta Pieksämäeltä. Olen sosiaalinen ja puhelias. Olen nuorisotilalla ja toimistolla yleensä ja joissain tapahtumissakin olen mukana. Nuorisotoimella on ollut tosi mukaavaa jo nyt. Tavoitteena päästä läpi sosvan näyttö. Toiveena harkassa on, että opin paljon lisää nuorisotyöstä.

Olen Kia ja olen myös nuva opiskelija seurakuntaopistolla. Harkassa kuljen erityisnuorisotyön mukana ja työ on todella vaihtelevaa. Ikinä ei ole kahta samanlaista päivää. Työ on ollut todella mielenkiintoista ja antoisaa ja olen oppinut jo paljon uusia asioita nuorisotyöstä ja sen toimintatavoista. Tavoitteenani on saada harkassa OET näyttö suoritettua, mikä on todella haastavaa.

Harkka jaksomme kestää yhteensä kuusi viikkoa. Vielä on paljon opittavaa :)

- Kia ja Janina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti