tiistai 19. kesäkuuta 2018

Minäkin lähden:(



Mooi!
Tänään on mun vika päivä kesätöissä nuorisopalveluilla:( En tykkää yhtään.. On ollut niin mahtavat kaksi viikkoa täällä. Aika meni tosi nopeasti, vaikka tuntuu että aloittamisesta olisi ikuisuus. Täällä on päässyt kokemaan vaikka mitä siksi tykkäänkin tästä työstä, koska ikinä ei tiedä mitä seuraava päivä tuo mukanaan!:)

Näin viimeisien päivieni kunniaksi sain eilen kuvamaratoni tehtävän. Minun listassani oli
1. Mieluisin työtehtävä
2.Nuorisopalvelut
3.Isosisko
4.Nuorisokaupunki
 Pienen miettimisen jälkeen sain jonkinlaiset visiot aiheista ja tälläisia näistä tuli:

1.Mielusin työtehtävä

Mielusin työtehtävä oli tietysti Antero. Teimme omat keppihevoset ensimmäisellä viikolla ja tässä on minun luomukseni. Tämä Afrikkalais-Arabialainen hevonen sai nimekseen Antero.
Tykkäsin myös kovasti keppihevospajoista, joten Antero kuvastaa myös sitä:)


2.Nuorisopalvelut

Näen nuorisopalvelut tavallaan auttavana kätenä ja sitä kautta lähdin tätä kuvaa luomaan.


3.Isosisko





Isosisko olen minä. Olin pienemmille kesätyöläisille ikäänkuin isosiskon roolissa. Ja koska he ovat jo täältä lähteneet korvasin heidät puulla, jolle olin tuki ja turva hetken aikaa:)


4.Nuorisokaupunki

Viimeinen aihe oli ehdottomasti vaikein. En ole vieläkään varma mitä nuorisokaupungilla meinattiin, mutta lähdin katsomaan asiaa siltä kannalta mitä nuoret kaupungissamme tekevät ja missä he viettävät aikaa. Päädyin siis tehtaankoulun pihaan, ajan usein ohi kyseisestä paikasta ja melkein joka kerta joku on puistossa leikkimässä, kentällä korista pelaamassa tai skeittaamassa rampilla.



Loppuun haluaisin vielä kiittää kaikkia työntekijöitä täällä mahtavasta työilmapiiristä ja ihanasta kokemuksesta.
Erityiskiitokset Varpulle, koska jos nauru todella pidentää ikää, sain ainakin muutaman elinvuoden lisää.
Ja Tomtom et voi enää perääntyä, sun on pakko nyt opettaa mulle se ässätemppu:)











 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti